Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet a betükodok a kovács szerszámok fészkeihez tartoznak , mint pl a fröccsöntö szerszámok esetében... aztán lehet teljesen más is...

Az tapasztalatom szerint a gyári méretü alapjárati fúvóka nagyon szegény keveréket képez az üveggyártyázás szerint, és ezen nem segít az sem ha kopik motor, porlasztó, és egy nyitotabb dob kerül fel. A gixer emlékeim szerint 40-essel ment...
Egy gyári banditot üveggyertyázással úgy lehetett bevinni a sötétkék tartományba, hogy vagy 4-et ki volt tekerve...( kis potyogtak pilotok menet közben...)
Másrészröl a régi fúvókákat meg szoktam dörzsárazni érzésre az ultrahangos tisztitás után, mert felsimítja a felületet kevesebb lesz áramláskor a levállás, örvénylés a régi megkopott, karistos fúvóka furaton. Nyilván lehet pár századdal nagyobb is lesz, de mint említettem ítt nem látom túl nagy veszélyét, mert eleve nagyon szegény a keverék.
A 2000 körüli tartomány még böven az átmeneti rendszer tartománya, vagyis a pilot csavar furata , meg a mögötte levö pár apró furatból feljövö keverék milyenségétöl függ, ezt pedig a alapjárati benzin fúvóka és a levegö torokban lévö fúvóka keresztmetszetének aránya adja.
Az eredeti cikkszám 21200-17870, van egy újabb, frissített alkatrész más cikkszámmal. 21200-17871
Hogy ebben 312 euró plusz áfáért jobb rugók vannak-e...
Nem ez az egyetlen motor, aminél ez előfordul.
Sziasztok!
Adott egy 2008/GSF650N/vizes-injektoros Bandit, 48XXXkm(tuti valós,végig magyar motor, ismerem az elsőző 2 gazdát is)
Ugye nálam is megvan ez a kuplungmorgás alapjáraton, ha behúzom elhallgat!Amúgy tök jól működik, sebességet veszi, nem csúszik...stb.Nem vészes,nem egy Ducati :), de azért kihalható!Sokat keresgéltem a témában, fórumokat bújtam...stb...és úgy látom hogy ez mondhatjuk tipushiba, a lepottyanó vez.lánc vezető mellett!Jelenleg szerelőnék van a motor, álltalános nagyszervíz,műszaki...stb...neki is mutattam ezt a dolgot...azt mondta hogy ezzel ne foglalkozzak, ez még nem vészes, ezek tényleg "ilyenek"!Ha már tényleg úgy zakatol mint egy Ducati szárazkuplung akkor nézzünk be alá, de addig felesleges!Vehetünk bele új kuplungot, 200ezer+ ért, egy ideig jó lesz, de pár év, és pár ezer km után megint elkezd majd szólni.Ő már nagyon sok ilyet hallott,látott akár már 10xxx km és motorokban is, de ugyanígy szól majd 100xxx en is!Azt mondat 99% hogy a kuplungkosár torziós rugói vannak kilágyúlva, és annak van hangja alapjáraton!
Csak gondoltam megosztom veletek ezt a kis infót! Üdv Viktor
Köszi István !

27A mindkettő, tehát akkor Bandité biztosan. De a képeiden is látszik felül egy betűkód "G", "H", "L", "E".
Na azok nem tudom mit takarnak. De ezek szerint nagyjából mindegy.

Most sokat töprengtem, próbálkoztam is ezzel-azzal.
A pilotok csak és kizárólag gyári 1.75 érték közelében érzik jól magukat, akkor jó a gázreakció és itt nem durrog alapjáraton,
akkor se, ha párszor gázt adok neki.
Ha feltekerem 2.0-ra, azonnal durrog, ha lemegyek 1.5-re, akkor túlesik a fordulat gázadás után, elszegényedik.
Már maga ez a tartomány szűknek tűnik.

Az alapjárati fúvóka gyári, de alapjáratom az önmagában tökéletes. Ez tehát jó.

Maradt a főfűvóka, meg a schuber tű. Namármost, a tűt cseréltem, végigmértem, elvileg a gyárival azonos, DE, valami mégsem
stimmel teljesen ez biztos, mert ki kell emelnem maximumra, akkor van kellő gázreakció 1/4-1/2 gázkar között.
Ha leengedem őket, akkor hirtelen gázra lehörög, vagy minimum torpan. De így most tökéletes, csak nem gyári.

Ha bent van a gyári főfúvóka és a fentiek jók, akkor 7000 körül durrog, nem forog tovább, egyértelmű, nem elég a gyári 102.5.
De, az is lehet, hogy a 130 meg már túl sok, sajnos közte nem volt itthon más. Veszek majd 5-önként egy sort és próbálkozok.
Tudom, hogy a főfúvóka kis gáznál elvileg nem játszik, de van ott is rés a tű és a furulya közt, tuti ad különbséget egy 115-ös vagy egy 130-as.

Ma is mentem vele, a fenti beállításokkal majdnem tökéletes. Hozzá se nyúlnék. Most hidegen sem durrogott.
Csak valami nem stimmel 1800-2500 között, mert ott nagyon rángat. Sose volt egy Honda, főleg városon belül kissé kényelmetlen.

Most első körben kimotorozom magam vele, aztán ha megjött a sor fúvóka, akkor játszok egy picit, lehet alkalmazom a szukcesszív approximáció elvét :D.
Meg itt van még sokminden összegyüjtve:
https://oldskoolsuzuki.info/fo...

Lehet talán 06B kodu is, és érdekes, hogy ezt tették a 600-750-1100-be is:
https://www.partzilla.com/prod...
( "Fittment" ablakban látod, hogy melyike modellekben épitették be ezt a szivóoldali tengelyt.)
A suzuki nem nagyon görcsölt ezen...nagyon sok átjárás van a modelek között.
27-es a bandite
41-es a 8 bütykos elbaszott gsxr nyitott tengelye
Ha jol emlekszem a 40-es volt 89-90-es gsxr-ben ami 4 bütykös volt , mint ami a banditban van , csak az hegyesebb tengely mint a bandite. Arrol most nem talaltam kepet hirtelen. Volt meg a 90-es evek gsx-1100 es turagepe az 1127ccm-es blokkal elvileg az is nyitott volt hegyes 4 bütykös tengelyekkel...
Azok a betűkódok az öntvényen jelentenek valamit ? Mármint bizonyára, de hogy utalhatnak valamire ?
Én kutakodtam utána, de nem találtam semmit. Végül arra gondoltam, hogy az öntőforma sorozat kódja lehet évjáratonként, de ez csak tipp.
Az egyik legjobb kanyargós itt a környéken és ez a legközelebbi is
van még egy olyan is hogy a 102,5 az nem átmérő ... szóval az a 102.5 is ha méred nagyobb , de lényegében ha jól megy menni kell vele nem morfondírozni 😆
Vagy lehet a gsxr 1100 tengelyek kerultek bele… ott meg 122.5 az alapmeretes föfúvóka.
Persze, semmi módosítás. Tegnap mentem egy 60 kilométert itt az alpokalján, teljesen jó felfele-lefele. Fogyasztás sem tűnik drámainak.
Úgyhogy nem igazán értem. Így végig gondolva csak a vezérműtengely lehet... vagy, valahol mégis falsot szív, nade mind a 4 karbi ?
Digitális szinkron teszterrel szépen belőttem, az azért visított volna, ha valami nem oké, de a görbék is rendben voltak.

Végülis annyira nem érdekel, mert most szépen jár, szívatóval indul, hamar vissza tudom tolni, van alapjárat, veszi a lapot stb.
Csak rohadtul nem értem. Ez az egy zavar.
a légszűrőház és a légszűrő eredeti ?
Levizsgázott. Végre.
Viszont durrogott, és nem pörgött ki. Ez a jelenség azóta volt, hogy felújítottam a teljes karbisort.
Ugye bekerült egy istentudjamilyen vezérműtengely páros (állítólag 1200), méretre, szemre az, de a betű kódok az öntvényen nem ugyan azok voltak.
Mindegy... én nem értem, de most 102.5-ös főfúvóka helyett 130-assal tökéletes úgy, hogy a tűket is kiemeltem maximumra.
Így nem durrog. Az úszószintek tökéletesek, nem folyik egyik sem.
Még lehet a nyitott kipufogó is, de volt már rajta nyitott dob, egy eredeti titánium leömlőszettes sport Yoshimura, de még azzal se kért ennyi naftát.

Nem értem... mindegy, most indul szépen pöccre, jó az alapjárat, veszi a lapot. Csak nem értem miért kellett 130-as főfúvóka.
Kompresszió is van, hidegen 11.5 minden henger. Szóval... passzolom a kérdést.

Van olyan légolajos Szuzi, aminek gyárilag 130-as kellett és a vezérműtengely passzol ?
louis.de motomike.eu
Sziasztok! Szeretnék érdeklődni..., tudtok véletlen külföldi weboldalat, ahol Suzuki Bandit 1200-hoz alkatrészt lehet találni?
hajrá hajrá ! érdemes ! 😁
Ezt kipróbálom, kösz
tegnapi menet , jók az utak kanyarvadászkodni varfurile részen lehet elég keményen zsír aszfalt gyér forgalom
Remélem. 1 éve építem újra a motort, most jött el az a pont, amikor legalább 1 nyarat szeretném hétvégente élvezni.
Akkor màr megvan a tüzkeresztsèg! ;)
mikor megvettem az enyémet németből lassan több mint 10 éve cseréltem pohártömítéseket tourmax volt , meg O gyűrűket azokat csapágyasnál vettem viton-t nem nagy nudli 2-3 nap és megjött , tűszelepeket nem mondom meg cseréltem vagy nem valszeg nem , még vettem egy gyári membránt mert megcsípték a szélét meg egy tolattyúrugót mert azt meg valaki széthúzta de csak az egyiket ... különben sose volt gond a karbival benzinszinttel se játszottam , gyertyát kétpólusú Denso X27ETR-t szoktam venni időnként cserélem mikor rámjön asszem azt 12000 ként kellene cserélni , volt még egy hiba mikor megvettem hogy egy kicsit nyitva maradt a szivató és mikor bemelegedett beköpte a gyertyát vagy ha húztam neki megette 10-20 km alatt a tank benzint 🤣 mire rájöttem szétszedtem a karbikat vagy háromszor meg kapott vagy 2 szett gyertyát jó buli volt de ezzel már szembesültek németben is, még a levegőszűrőházra is faragtak egy másik lyukat több levegőt kapjon meg vatta új gyertyákat ami persze nem tartott semeddig mondjuk már a próbakörön előjött de nem érdekelt dobtam fel a futóra mondtam épp az exemnek ezek a gyíkok még a karbit se tudják rendberakni 🤣
Meg kell nézzem nekem is nemsokára lejár a műszaki , nálunk nincs sok macera elmegyek a motorral vagy ha lejárt és nem bátorkodok futóval 8000 ft fék működjön lámpák égjenek és jóccakát
Azt pár éve szétszedtem és csináltam bele nemeztömítést. Az jó.
Meg azt a méregdrága "Trhrottle slide guide"-ot is cseréltem, mert alul már hiányzott 1mm, aztán a tű tartotta a csúszkát.
…es akkor szerencsed van, hogy nem falsol a sor a pillangok tengelyenel…
Ugyan mar aranyarban van, de nekem lenne a polcon egy bontott porlaszto. Sokkal gyorsabban vegere lehet jutni az ilyen kinlodasoknak. A 36mm-esbol meg eleg jo a merites, de 38 mm-esnek is van par alaktresze ami jo/ kozos a 36 mm-essel.